Bake with me

Bake with me
Let us do it.....

Pengumuman

UNTUK PERTANYAAN ATAU TEMPAHAN

SILA HUBUNGI SAYA DI

012-8191382

atau

siticookies@hotmail.com

Recipe collections for sale

Recipe collections for sale
Sharing with you the secret recipe

Orders?

Orders?
Bday cake,cup cakes etc

Fresh from oven

Fresh from oven

Let's talk!


ShoutMix chat widget

Time

About me

My photo
Sandakan, Sabah, Malaysia
Minat memasak sudah menjadi hobi saya sejak sekian lama.Banyak juga pengalaman yang telah saya perolehi dan melalui blog ini saya ingin berkongsi ilmu mengenai dunia masakan dengan rakan-rakan di luar sana....selain itu anda yang berminat bolehlah membuat tempahan terus daripada saya.Terima kasih.Untuk menghubungi saya: HP: 0128191382/ siticookies@hotmail.com

Labels

Followers

From my little oven....





Welcome to my blog.....
Sharing the joy of baking is one of my dreams.....

List of products :

Cakes
Cookies
Buns
Traditional kueh
Puddings
Pastries
Tarts
Pizza

etc.....

Berminat untuk menjadi pengedar biskut Siticookies,pls cntct me.

Turut membekalkan variety of pau & buns ke restoran atau kantin sekitar Daerah Sandakan.

0 comments:

Post a Comment

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©